Misiune

Lobby clinica IVORY

Misiunea clinicii noastre poate fi rezumată la următorul slogan:
[blockquote]Aplicăm întotdeauna cel mai bun plan de tratament pentru pacient![/blockquote]
Această frază are mai mult conținut decât pare la prima vedere și aceasta pentru că:

  1. Aparent în țara noastră să faci bani cu orice preț a devenit în ultima vreme un sport național. Oriunde în jurul nostru vedem o mulțime de afaceriști preocupați să dea tunuri, să obțină cât mai mulți bani cu cel mai mic efort posibil. Noi numim această stare de lucruri drept „capitalism sălbatic”. Din păcate și în sectorul serviciilor medicale există destul de multe exemple de acest fel. În clinica noastră ne dorim să menținem actul medical la cel mai înalt standard posibil și să oferim pacienților cel mai bun tratament din punct de vedere al calității și al prețului. Practic punem întotdeauna interesul pacientului în fața interesului nostru.
  2. Cel mai bun tratament trebuie să țină cont întotdeauna de cele mai noi descoperiri din domeniul stomatologic, fie că este vorba despre instrumente moderne sau despre proceduri dezvoltate recent sau despre materiale performante de ultimă generație. Medicii noștri precum și personalul administrativ studiază continuu avantajele noilor tehnologii pentru tratamentele pacienților noștri. La fel, dorim să dotăm clinica întotdeauna cu cele mai performante instrumente pentru creșterea continuă a calității serviciilor oferite pacienților noștri.
  3. Cel mai bun tratament este cel care rezistă cât mai bine în timp. Pacienților nu le este indiferent dacă tratamentul de canal recidivează în 5 ani sau în 15 ani. Sau dacă trebuie să își înlocuiască lucrările protetice prea des. Poate că soluțiile oferite de clinica noastră nu vor respecta la prima vedere regula „cel mai ieftin tratament posibil”. Cu toate acestea pe termen lung pacienții noștri constată că au cele mai mici cheltuieli anuale pentru întreținerea danturii. Discutați deschis cu medicul dumneavoastră pentru a înțelege mai bine diferența pe care o propun serviciile noastre!
  4. Recompensăm pacienții pentru ajutorul pe care îl acordă clinicii noastre. Oricât de altruiști am dori să fim – și sunt suficient de mulți pacienți care recunosc acest lucru despre noi – este necesar să asigurăm o creștere constantă a veniturilor. De aceea pacienții care ne recomandă alți pacienți vor primi recompense în puncte de discount ce pot fi folosite pentru reducerea costurilor propriilor tratamente.

Lasă un răspuns

Fii primul care comentează!

avatar
wpDiscuz